كمانيليو

كمانيليو
قريبا في المكتبات

السبت، 2 فبراير 2013

الحلقة الثامنة عشر من قصة "سيلينا"


الحلقة الثامنة عشر
يطلع شادي على الفندق بسرعة واول ما يوصل هناك ياخد سيلينا منهم ويديهم فلوسهم ويطلع بيها على
الجناح اللي حجزوا هناك وطلب من أي حد في الفندق ان ميزعجهوش..
اول ما شاف سيلينا كانت مغمى عليها ‘ قرب منها اوووي وفضل يلمس خصلات شعرها ويشم فيها
ويقول:انتي احلى بكتيييييييييييير ما كنت متوووقع..
بعد كده بدأ يلمس بشرتها ويمسك ايدها ويبوسها..
في شركة شادي وصل سيف وهو على اخره ومتعصب جدااااا وهجم على مكتب شادي ملقهوش
موجود‘ راح للسكرتيرة ومسكها من ايدها بطريقة عنيفة جدا وقلها:انطقييييييي فين الزفت اللي اسمه
شادي ونرمين!!
السكرتيرة بخوف:معرفش ‘ انا هطلبلك الامن!!
سيف بعصبية:انطقي والا قسما عظما هقتلك وادفنك هناااا ومحدش هيعرف بحاجة
السكرتيرة بخوف:ااا ااانا مم معرررفش
سيف يبدأ يضرب السكرتيرة ويشد شعرهاا:انطقيييييييييي بسرررررررررررررررعة فينهم
ويبدأ يجرها من شعرها لحد مكتب نرمين ويدخل المكتب يلاقيها مغمى عليها فياخد السكرتيرة
ويزقها على الكرسي ويهددها بالمسدس:اقسم بالله لو اتحركتي من هنا لاكون قاتلك يا كلبة
ويبدأ يفوّق في نرمين لحد ما تفوق وتبدأ تستوعب..
سيف يشد شعرها:وديتي فين سيلينا
نرمين بقرف:وانا ماااالي!!
نرمين للسكرتيرة:انا ايه اللي حصلي!
السكرتيرة:انتي جيتي اتهجمتي على الشركة بعد ما اتنازلتي عن حصتك لشادي بيه
نرمين بجنون:انتي مجنوووووووووووونة ده هو اللي اتنازلي!!
سيف يضرب نرمين:انطقي سيلينا فيييييييييييين
نرمين:ووووووسع يا مجنوووووون.. انتي يا زفتة فين شااااادي والا هوديكوا في ستين داهية
سيف يضرب بالمسدس في الهوا:مش عااااااااااااايز ولا نفس واحدة فيكم يا كلاااااااب
سيف لنرمين:قسما عظما ان ما نطقتي لاقتلك دلوقتي!! انا مجنوووون ووممكن اعملها
ويفضل يضرب في نرمين لحد ما تنزل دم..
نرمين: اان اانااا هقلك ‘ سيلينا مع شادي في في في الشيراتووون..
يفضل يضرب نرمين والسكرتيرة ويزقهم ويجري يطلع على الشيراتون..
شادي يفضل يحسس على راس سيلينا ويشم ريحتها وتبدأ سيلينا تفوووق وتبص حواليها في المكان
فتلاقي نفسها في اوضة مع واحد غريب اول مرة تشوفه..
سيلينا بخوف ورعب:اناااا فين انت مييييين؟
شادي:ششششش براااحة يا حبيبتي متخافيش..
ويحاول يلمس بايده خدها وهي تبعد بوشها عنه وتبدأ تصرخ:ياااااااا سييييييييييييييف
شادي:ههههههه سيف ايه بس! انتي هنا معايا انا..
سيلينا:انا معرفكش ‘ انت عاااايز ايه؟
شادي:عايزك انتي.. لانك عجباني اوي وداخلة دماغي..
سيلينا برعب:انا اول مرة اشووفك!
شادي:بس انا شفتك كذا مرة! بس بصراحة مكنتش متوقع انك جميلة اوووي كده
سيلينا:اياك تلمسني!!
شادي:بقلك انتي بتاعتي اناااا! بصراحة سيف ده محظووووظ وليه حق يرمي نرمين بالجزمة القديمة
اول ما يشوفك!
سيلينا باستغراب:انت تعرف نرمين؟؟
شادي:طبعا كانت بتشتغل معايا
سيلينا:هي اللي بعتتك ليا صح؟!
شادي:ايووووة هي اللي جبتك بنفسها ليا.. غبية فاكرة انها لما تجيبك ليا هتاخد مني اللي هي عايزاه
بس واضح انها معرفتنيش كووويس! انا بس باخد ومبديييش..
سيلينا تعيط بخوف:يااااااااارب
شادي يقرب منها ويحاول يبوسها بس هي تقاومه وتزقه بس يقوم بسرعة ويمسكها بقوة شديدة جدا
لدرجة انه يوجعها فتصرخ من الوجع..
سيلينا:ااااااااااه
شادي:متحاوليش تعملي اي حركة غبية تأذيكي!
سيلينا ببراءة:انا معملتش حاجة ليك فممكن لو سمحت متعملش حاجة وحشة ليا؟
شادي يُصعق من براءة سيلينا رغم خطورة الموقف اللي هي فيه الا انها بتتكلم بكل براءة وبتترجاه
وده زي ما يكون حنن قلبه عليها!
سيلينا:انا بجد مش عارفة عملت ايه وحش لنرمين عشان تعمل فيا كده! انا وسيف حبينا بعض غصبن
عننا وهي مكنتش بتحبه..
شادي:بس انا عايزك ليا..
سيلينا:ازاي؟
شادي:هتجوزك!
سيلينا:بس انا لسيف وبس!
شادي:انا اللي عايزك!
سيلينا:بس ازاي تقبل انك تعيش مع واحدة مش بتحبك؟
شادي:هتحبيني.. انا عمر ما بنت عملت فيا كده قدك! عمر ما بنت لمست قلبي زيك كده! عنيكي فيها
سحر مش قادر اقاومه..
يقرب منها ويحاول يحضنها بس هي تعيط وتفضل تدعي:ياااااارب احفظني ياااااارب احفظني
يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب..
دعاء سيلينا بشدة وبيقين هز شادي من جوة اوووي وفجأة وقع على الارض يبكي:
اخررررجي واهررربي بسرعة قبل ما اغير رأي
وفجأة يهجم سيف على الاوضة ويزق الباب بقوة ..
سيلينا:سيييييييييييف
يجري سيف على شادي ويفضل يضربه جامد والتاني كان مستسلم ليه..
سيلينا:سيييييييف سيبه سيبه هو كان هيمشيني!! صدقني هو معملش حااااجة سيييييبه!
يبص سيف لسيلينا ويحضنها جاااااامد ويقلها:انتي كووويسة؟
سيلينا:ايوووة الحمد الله
يجي البوليس لان سيف كان طلبهم ويقبضوا على شادي..
سيف:الحمد الله ياااارب‘ انا كنت همووووت عليكي من الخوووف
سيلينا:الحمد الله ‘ انا فجأة لقيته بيعيط وبيزعق ويقلي اهربي بسررررعة
سيف يتفحص سيلينا ويحضنها تاني:انا كنت هموووت لو جرالك حاجة..
سيلينا:بعد الشر عليك..
سيف:تعالي حبيبتي نروح القسم لازم تقولي اقوالك في المحضر ‘ اكيد مسكوا الكلبة نرمين..
سيلينا:طط طط ططيب..
استنوني الحلقة اللي جاية....